lørdag den 8. september 2007

Folk der er cool - Part 4


Anja Pil Overbye fra Dr2's "Musikprogrammet" synes jeg er en ualmindelig down-to-earth og godt begavet kvinde. Hun er med på beatet og har tjek på både gammelt og nyt musik.
Desuden er hun, ligesom jeg selv, både AGF og Liverpool-fan. Så god smag har hun også.
Jeg har faktisk engang spottet hende på Farum park, en vindblæst dag hvor AGF mødte FC Nordsjælland (iøvrigt dengang AGF-supporterne som de eneste nogensinde, scorede et 13-tal i vokal i DBF's fan-barometer, men det er en helt anden historie ;)
Desværre findes der nogle mennesker i Danmarks Radio som ikke kan finde ud af det med økonomi, og åbenbart heller ikke det med musik, for "Musikprogrammet" stopper desværre her til efteråret. Jeg håber Anja bliver tilbudt en supergod stilling et andet sted, hvor kan få lov at videreformidle sin sublime viden ud til mig og alle andre. (OK, hun er musikanmelder i Eurowoman, men hun fortjener altså mere og bedre...)

Ingen kommentarer: