torsdag den 20. december 2007

Endnu et surt opstød

Nu så jeg jo Morgen-TV imorges (jajaja) og kald mig bare drønhamrende naiv, men jeg blev ærlig talt meget chokeret over at erfare, der stadig eksisterer børnehjem i dagens Danmark.
Jeg troede vitterligt det var noget der hørte forrige årtusind til.
Hvad i helvede et det for et sygt samfund vi lever i?
Hvordan skal de stakkels børn nogensinde lære at få tillid til andre mennesker når de blevet efterladt i så tidlig en alder?
Så få da uddannet nogle flere plejefamilier, jeg kan slet slet ikke forstå det.
Har du lidt knaster tilovers så donér lidt til Børnehjælpsdagen.
Det er jo kun jul en gang om året.


Og så lige noget helt andet, men ham der spiller julemand i julekalenderen på TV2 (den med Pyrus, I ved hvilken jeg mener) han er da utrolig dårligt castet?
Han kan ikke synge, han kan ikke danse, han er ikke sjov, og han har kun ringe lighed med den ægte julemand. Goooooodt så, så fik jeg lige lukket lidt luft ud.

RIGTIG GLÆDELIG JUL!

Ingen kommentarer: