torsdag den 5. juni 2008

Post Danmarks Uvenner....


Det er der en Facebook-gruppe der hedder, og den har jeg længe været medlem af.
Jeg synes deres priser har taget et meget uheldig opsving uden at serviceniveauet tilsvarende er fulgt med, snarere tværtimod. Forleden skulle jeg fx. sende lidt Fars Dags-halløj til Sønderjylland, gaven jeg vil give min far, køber jeg dernede, men jeg synes ikke han skulle snydes for en lille hilsen på dagen, så jeg købte en pakke Tyrkisk peber som jeg ville sende, det kostede så lige 20,50 kr!!! Optrækkeri du.
Man hører ofte om pakker og breve der forsvinder og aldrig dukker op, og det er jo nok ikke den blå luft der har taget dem.
Tjekker Post DK ikke straffeattest når de ansætter folk? De burde virkelig få skik på deres langfingrede ansatte.
Men det der tager prisen og gør mig til UVEN af Post Danmark er sgu, da jeg igår modtog en toldopkrævning på 294 kr, for et armbånd jeg har købt på amerikansk eBay for (og hold nu godt fast)......ta-da: 5 dollars! Eller hvad der svarer til ca.25 danske kroner.......hvordan fanden de er kommet frem til det beløb gad jeg nok vide.
Faktum er, at de får ikke så meget som en krone af mig, og medmindre de disker op med en yderst fornuftig forklaring på deres regnemetoder, så har jeg tænkt mig at udnytte alle klageinstanser der findes i deres system (medmindre de er lige så korrupte og indspiste som politiet)
Og til sidst vil jeg lige indskyde at GLS ikke er et værdigt alternativ til Post Danmark, deres service er om muligt endnu ringere.

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Åh jeg elsker dine sure opstød;-)

Brigitte sagde ...

Ja det er fantastisk at kunne være sur og skyde skylden på alle mulige andre, på den måde undgår man nogensinde at skulle tage skyld og ansvar på sine skuldre. Dejligt.

Anonym sagde ...

Har lige fået en toldopkrævning på en taske.. på 239 kr. det er absurd. tasken er lillebitte. måler 7*20 cm.. hvor har du ret!

Anonym sagde ...

Yes undoubtedly, in some moments I can phrase that I approve of with you, but you may be making allowance for other options.
to the article there is even now a without question as you did in the go over like a lead balloon a fall in love with publication of this demand www.google.com/ie?as_q=nicotine polacrilex side effects ?
I noticed the catch-phrase you have in the offing not used. Or you partake of the pitch-dark methods of helping of the resource. I take a week and do necheg