søndag den 22. juni 2008

Wonderful wonderful Copenhagen


Jeg er netop hjemvendt fra nogle skønne dage i København, hvor jeg besøgte min dejlige veninde Rikke og vi fik hygget i stor stil med vin, cider og cigaretter(fy!), men også leget turist i hovedstaden.
Jeg havde aldrig set kronjuvelerne (endnu mere fy!), så vi måtte naturligvis en tur på Rosenborg Slot, og der kunne jeg sagtens have fået timer til at gå, men en meget aktiv halvandet-årig fik sat en stopper for det.
Derudover var vi en tur i Rundetårn og nyde den fantastiske udsigt over byen.
En kop kaffe på Christiania blev der også tid til (ingen fy! dér!)
Og jeg blev da også nødt til at tage et billede af Absalon på Højbro plads, når jeg nu har skrevet opgave om ham.




3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hvor har du opstøvet dine sandaler? De er topnice:-)

Brigitte sagde ...

Jamen de er såmænd bare fra h&m til sølle 80 kr, men det er et par måneder siden jeg købte dem, så tror desværre ikke de kan fås længere :-(

Anonym sagde ...

satans....