onsdag den 9. juli 2008

Haider Ackermann F/W 08

Jeg er fuldstændig crazy vild med Haider Ackermann's F/W kollektion, især den måde hvorpå fittede skindleggings/bukser anvendes og så er draperingerne af overdelene jo for lækker (og meget Rick Owens/Annhagen-agtig, hvilket bestemt ikke er en skidt ting!)

Jeg spår revival til mine gamle h&m-leggings i pvc-look, og så skal jeg bare så meget have fat i skindbukserne fra Topshop (nederste foto), som kan fås i et prisleje hvor selv jeg kan være med. (max. 1000 bobs hvis jeg husker korrekt)



















Pics fra Style.com og Topshop.com

1 kommentar:

Rikke sagde ...

Uber-cool! Spørgsmål: Ifølge en vaskeægte fashionista - kan People Tree's fair trade-tøj så konkurrere med de store designere? Se http://denlilleforskel.blogspot.com/2008/07/shop-nyt-sommertj-med-god-samvittighed.html

:) Rikke