tirsdag den 1. juli 2008

Roskilde 2008


Imorgen forlader min kæreste mig til fordel for årets Roskilde Festival.

Desværre skal jeg ikke selv med, men det har dog ikke afholdt mig for at lave et program for hvad jeg ville se hvis jeg var på Roskilde (eller ihvertfald forsøge på at nå);


Torsdag: Duffy, Gossip, Radiohead

Fredag: Kate Nash, Band of Horses, Kings of Leon, Santogold, Robyn, Goldfrapp, The Streets, Spleen United og Familjen

Lørdag: The Ting Things, Efterklang, Judas Priest, Neil Young, Lykke Li, The Raveonettes og Chemical Brothers

Søndag: Slayer, Lulu Rouge og Bob Hund

En god blanding af genrer, jeg synes dog bestemt ikke at Roskilde har det helt store at byde på i år, og jeg fatter hat af Jay-Z som hovednavn, til gengæld er vejrguderne med dem, så jeg ønsker alle festivalgængere en fantastisk festival, lidt misundelig er jeg altså... :-)

Ingen kommentarer: