mandag den 4. august 2008

Sommeren slut?

De som tror at sommerferier er til for at slappe af i, har ikke været på s.u.
Undertegnede knokler ihvertfald en vis legemsdel ud af bukserne for at skrabe penge sammen til efterårets mange musthaves.
Jeg skal som minimum have købt mig en ny sort læderjakke, en vinterfrakke og et par lange sorte støvler - og jeg har endnu ikke nogen præcis idé om hvad det er jeg vil have.
Jeg glæder mig faktisk lidt over at udsalget synger på sidste vers, og til at butikkerne så småt får de nye sæsonvarer hjem.
Og så glæder jeg mig til at uni starter igen så jeg kan få mere fritid, heh, og tid til at passe min blog som også har lidt under min arbejdsomhed.

Men først venter der en uge med sol og varme i Tunesien, om små 14 dage!

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej
Har læst, at du også var vild med Palace Velvet fra Christian Louboutin. Det kan være at du allerede har set dem, men jeg linker alligevel til ebay, hvor de er til salg lige nu:-)

http://cgi.ebay.com/CHRISTIAN-LOUBOUTIN-BLACK-VELVET-PALACE-SHOES-SIZE-38-5_W0QQitemZ300246373463QQcmdZViewItem?hash=item300246373463&_trkparms=72%3A1071%7C39%3A1%7C66%3A2%7C65%3A12&_trksid=p3286.c0.m14.l1318

Brigitte sagde ...

Hvor er det bare sødt af dig at gøre opmærksom på det!
Tak!