tirsdag den 7. oktober 2008

Confessions of a Shopaholic movie trailer

Så er der en ny trailer ude til filmen om vores allesammens yndlings-shopaholic Becky Bloomwood - Umiddelbart er jeg ikke tilfreds! Synes filmen virker lidt for slapstick-agtig og humoren synes en anelse påtaget.
Det værste er dog at den foregår i New York og ikke i London som i bøgerne.
BIG MISTAKE - HUGE! Det er jo netop den britiske charme og humoristiske stil der er bøgernes force.
Isla Fisher er dog for så vidt et udemærket valg i rollen som den kreditkortsvingende Becky.

Men ligemeget hvad, så er jeg at finde i biografen når "Confessions of a shopaholic" får premiere til februar.

7 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jamen, bøgerne foregår da i New York. Becky bor jo på Manhattan og arbejder i Bloomingdales og alt muligt - vent...eller er det kun én af bøgerne!? Nu bliver jeg helt i tvivl. Hejhej.

Anonym sagde ...

Jeg gir dig ret
- de har fjernet et MEGET vigtig del af filmen, nemlig at Becky bor i London. Hun bor kun i New York i "Shopaholic takes Manhattan" og "Shopaholic ties the know"
Plus, den de har valgt til at spille Luke Brandon - Hugh Darcy - er bar iik den Luke jeg forstilled mig ::)
Jeg kommer helt klart ogs til at se den i biffen, men vil nok altid bedst kunne lii bøgerne

Prinsessens Mor sagde ...

thank you thank you thank you thank you thank you thank you !!!
Synes jeg har ventet i en evighed på den film... En trailer er da en start :) Jeg GLÆDER MIG!

Prinsessens Mor sagde ...

thank you thank you thank you thank you thank you thank you !!!
Synes jeg har ventet i en evighed på den film... En trailer er da en start :) Jeg GLÆDER MIG!

Petruska sagde ...

Helt klart en film, der skal ses. Glæder mig!!
Men er det bare mig, eller er den trailer utrolig lig med SATC-traileren??

Anonym sagde ...

TAK! Er den største fan af de bøger (har dem alle - signerede af forfatteren) og pga barsel og baby og nul liv var det gået helt hen over hovedet på mig at de overhovedet laver filmen! Så TAK! Tror nok mor her skal ud i februar! Men - du har ret - hvor forkert med NY. Helt forkert. Og ham Luke Brandon er alt for ung. Ikke skræmmende nok, ikke alvorlig nok. Men se den, det skal jeg!

Anonym sagde ...

Allo à tous,

Desirez-vous gagner des objets pour pas cher ?

Le site web Bidou.ca est un un site web super qui vous donne la possibilite de gagner de super prix sans investir beaucoup!

Venez participer sur: [url=http://bidoubidou.ca/]bidou[/url]