tirsdag den 30. juni 2009

Mere Paillet!






Topshop har fået 2 nye udgaver; i light grey og koral, af deres Premium sequin blazer hjem.

Som nævnt er jeg jo på jagt efter den sølvfarvede udgave, men nægter at betale overpris på eBay - så jeg krydser fingre for at den dukker op i webshoppen igen.
Jeg må dog indrømme at jeg er lidt smålun på den koralrøde paillet-blazer, som jeg synes er sygt fed på den knaldede måde.

Jeg er dog i tvivl om jeg ville få den brugt nok? Og som studerende med en s.u-baseret økonomi er det desværre et krav når prisen er oppe i hele £75....
Man kunne også håbe på at wacko jackos arvinger begynder at sælge ud af legendens paillet-jakker på eBay, når boet er blevet gjort op - for han havde eddermamme noget af en samling!

2 kommentarer:

Lisbeth sagde ...

Jeg var klar på den lysegrå, men den er allerede røget i min størrelse - så skynd dig at snuppe den koralfarvede, mens den stadigt er der :D

Brigitte sagde ...

Jeg ville allerallerhelst have den sølvgrå de havde først - men ja, en ting er sikker med Topshop, de gode sager ryger lynhurtigt...