torsdag den 11. juni 2009

Nitte-blazer (literally speaking!)


Lige siden Maria flashede et billede af Zaras superfede Balmain-inspirerede nitte-blazer, har jeg på trods af mildest talt elendig økonomi, været på jagt efter den. Uden held.

Desværre var jeg åbenbart way to slow.
Selvom Sidsel fra Stereofoni havde spottet den i MIN Zara i MIN størrelse.

Ass & keys siger jeg bare.
Skulle nogen falde over den derude, så sig endelig til!
Skandaleombruste Lindsay Lohan er blevet spottet i en ret cool nittet læder-udgave her!
Billeder fra: Caroline.feber.se

2 kommentarer:

Sascha sagde ...

Hvad for en størrelse bruger du? Er i September for nogle dage i Hamburg. Der er en kæmpestor Zara på gågaden. Og da Irina helt sikkert skal alligevel kigge efter sko og tøj i Hamburgs butikker, kan vi kigge efter den der.

Brigitte sagde ...

Årh det kunne være sejt!
Jeg bruger str. M - Men til den tid er den nok desværre væk:-(