lørdag den 4. juli 2009

Bloggers game

Jeg er blevet tagget af Miss Maybe og Frk.blabla i den for øjeblikket verserende lille blogleg, og det er da kun så hyggeligt og er med til at give et glimt af hvem personen bag skærmen er...

1. Ting som du aldrig forlader dit hjem uden: Som de fleste andre må jeg her svare nøgler, ellers kan jeg jo ikke komme ind igen, jeg får en krise hvis jeg ikke også har min mobil på mig, men pungen lader jeg ofte blive hjemme, tror bestemt jeg har undgået mange dumme impulskøb på den måde

2. Favorit make-up mærke: Lancôme, YSL, MAC og Chanel, af de billige er jeg glad for Max Factor og Gosh

3. Favoritblomst: Øhh...jeg elsker alle slags blomster, har ingen decideret favorit

4. Yndlingstøjbutik: eBay, og skal jeg nævne en fysisk butik bliver det Zara, der kan jeg altid finde noget
.
5. Favoritparfume: Agent Provocateur, Chanel Allure, SJP Lovely

6. Høje hæle eller flade sko: Flade til hverdag, høje til fest, medmndre vi snakker wedges som jeg elsker i alle afskygninger og til enhver lejlighed

7. Får du gode karakterer? Jeg ynder at brede mig over hele skalaen

8. Yndlingsfarver: Sølv, sort, grå, guld, navy, koral og lyserød :-)

9. Drikker du energi drikke? Kun hvis jeg får fat i en Red Bull (og helst med vodka til!)

10. Drikker du tit juice? Det hænder

11. Kan du lide at svømme? Yes, jeg er en rigtig vandhund

12. Bruger du en gaffel til at spise dine pomfritter med? Sjældent

13. Yndlingscremer: Dermalogica Active moist, Clinique Refining serum, og til kroppen bodylotion fra Derma

14. Vil du gerne giftes en dag? NEJ.

15. Bliver du nemt sur? Næh

16. Kan du godt lide at jagte spøgelser? What?

17. Har du nogle fobier? Jeg er bange for frisører og klovne og så hader jeg edderkopper, men det hjalp på den fobi da jeg fik en ordentlig fluesmækker. De to andre ved jeg stadig ikke helt hvad jeg skal stille op med, men jeg går helt sikkert aldrig på cirkuskroen igen! ;-)

18. Bider du negle? Lidt...

19. Har du nogen sinde haft en nær-død oplevelse? Tja, har engang været passager i en bil der kørte galt på motorvejen og blev erklæret totalskadet bagefter, da må jeg indrømme jeg var bange

20. Drikker du kaffe? Yes, love it

Jeg tagger Fuglen og Christine

Ingen kommentarer: