fredag den 28. august 2009

Shoep Shoep

Hvad sker der for at der i hele den samlede danske mode blogosfære ytres ønske om et snarligt fremrykket efterår?
Og hvorfor hopper jeg - der ellers har som mantra, kun at gå i sandaler fra maj til oktober - med på den?
Obviously, er det pga. de alt alt for fede efterårskollektioner der er bugner i butikkerne lige nu og frem, især på fodtøjsfronten synes jeg virkelig der er sket ting og sager.

Og jeg er pisse begejstret for at udvalget af wedges er så stort, da det er noget mine fusser kan li'!

- Er samtidig også ret glad for at mine Bronx wedge-støvler fra sidste år så fint blender ind i denne sæson, og de er virkelig en drøm at gå i! Så flere wedges til mig, jo tak


Og se så lige hvad posten havde med til mig forleden:-D (købt via eBay)



Nu mangler jeg kun de famøse Thelma-støvler fra Vagabond og så er jeg vist set to go!

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hvad mærke er dem fra Ebay?

Brigitte sagde ...

Hejsa

I bunden på dem står der noget der godt kunne tydes som "Kit" ? Det er dog ikke et mærke jeg nogensinde har hørt om?