onsdag den 5. august 2009

Strik

Ovenpå denne sommers koral/fersken/lakse/rosa/nude/syren-helvede kan jeg mærke på mig selv at jeg bliver mere og mere draget mod de mere mørke og neutrale farver. Så småt et tegn på efterårets komme.
Men inden jeg går helt i sort skal der dog opdateres en smule på cardigan-fronten i min garderobe.

Da jeg allerede har et lager af cardigans i neutrale semi-kedelige farver vil jeg nu prøve om jeg ikke kan finde noget lidt mere sprælsk og farvestrålende. I første omgang har jeg bestilt denne fine cardigan til £35 på Topshop.com






Derudover har jeg også kig på disse strikkede sager hos Topshop


Topshop knit

Fra venstre mod højre: Poncho £45, Cardigan £35, Sweater £45
Poncho £45, Cardigan £30, Tunika £35
Topshop knit by Dirtyblonde on Polyvore.com

Ingen kommentarer: