torsdag den 20. august 2009

Vild med seertal? Ikke TV2

Jeg har endnu aldrig set et helt afsnit af underholdningsprogrammet "Vild med Dans" til ende.
For det første interesserer dans mig ikke, og for det andet så er jeg så barnlig at jeg skal hade det alle andre elsker. Jeg havde dog efter Annis udmelding, troet at i år skulle jeg sidde klinet foran skærmen fredag efter fredag, for at se hvordan Anni fik skruet brystpartiet ned i de minimale danse-kjoler, og til at se Erik piftende og hujende blandt publikum.
Men det bliver der ikke noget af. TV2 med underholdningschef Gitte Madsen i spidsen tør nemlig ikke. Hvad det lige er de er bange for ved jeg ikke, men de er åbenbart ikke interesserede i højere seertal. Det kunne de ellers godt trænge til ovenpå denne sommers genudsendelser.

Det eneste der interesserer mig ved vild med dans-konceptet er udskilningsforløbet, som er et reality-show værdigt. Og jeg begriber ikke hvorfor TV2 lader den chance gå af hænde, der er for at få, en af de få ægte celebrities vi har herhjemme i studiet. Statsministerfruen i sidste sæson var noget af et kup, og det ville Anni bestemt også have været i år.
I stedet må alle andre seere tage til takke med letvægtere som Malene Belafonte, Casper Elgaard og skrækkelige Line Baun.
Jeg vil ganske givet stadig følge med i hvem der ryger ud, for jeg er nu engang en sladdertaske. Men jeg er og forbliver sgu stadig vild-med-dans-jomfru..

Ingen kommentarer: