onsdag den 16. september 2009

Something new

Nu hvor flere bloggere har haft held til at finde fine ting og sager i butikker som Bik Bok og Glitter, kom jeg tilfældigvis forbi teen- butikken New Yorker igår - et sted som jeg bestemt ikke normalt frekventerer, da jeg som de fleste andre på min alder lider af den fordom, at de kun har billigt lort af dårlig kvalitet.
Jeg tjekkede så heller ikke butikkens øvrige varer, men et accesorie-stativ fangede mine øjne, og der blev jeg positivt overrasket. Der var et pænt udvalg af bl.a lange halskæder og diverse armbånd (bl.a med blonder) og nitte-hårbøjler.
Jeg faldt for dette armbånd med små "spejle" til kun 35 kr. Absolut en god pris, man finder næppe noget billigere i fx. H&M, og så er det heller ikke så overeksponeret som derfra.



Ingen kommentarer: