tirsdag den 29. september 2009

Spiderman is having me for dinner tonight...

Adrrr forleden dag havde jeg nær en close encounter med en meget stor og ulækker klammert af en edderkop. Jeg var på vej i vaskekælderen og så sad den der og kravlede rundt på væggen.
Og udspekuleret som de sataner er, placerede den sig ved døråbningen, så havde jeg ikke luret den inden, ville den med garanti have sprunget på mig i samme sekund jeg åbnede døren. Yaiks.
Jeg fik IKKE vasket tøj den aften.

The Cure hører til blandt mine absolutte musikalske favoritter, og på trods af min araknofobi elsker jeg videoen til "Lullaby" - se lige det motherfucker-bæst af en edderbørge der er med her, urrrgh jeg får helt kuldegysninger bare ved tanken...

7 kommentarer:

Lea sagde ...

The Cure ER det bedste band i hele verden! :D

cirkushjælpeløs sagde ...

Så du dem i Kbh sidst de spillede? 3 timers Cure... fantastisk!

Brigitte sagde ...

Nej desværre!
Der var ingen der ville med mig, og jeg begriber ikke hvorfor fanden jeg så ikke bare sked hul i det og tog selv afsted?
Hørte senere det var en magisk og uforglemmelig koncert, æv.

Charlotte sagde ...

Pudsigt, jeg elsker også The Cure og ville faktisk have lavet et indlæg med dem, men der kom du mig lige i forkøbet ;-)

Jeanne sagde ...

Elsker virkelig også the Cure, og den video er for sej :)

Brigitte sagde ...

Ihhh gid de snart kommer til DK igen, så kan vi lave en modeblogger-koncert-komsammen :-)

cirkushjælpeløs sagde ...

Yay! Du får da ikke lov til at gå glip af dem endnu en gang :)