tirsdag den 1. september 2009

Status

Nu hvor sommeren så småt er gået på hæld, er det tid til at gøre lidt status.
Min sommer har mest bestået af arbejde og jeg har slet ikke rigtig været på ferie (udover de obligatoriske flerdages familiebesøg i provinsen, hvorfor er det lige at ens forældre tror man partout skal aflægge dem et visit straks man har flere end 3 fridage i streg??)

Nå, My boring summer kan derfor opsummeres i:

Sommerens køb: Hvis jeg skal gå efter hvad jeg har brugt mest, så bliver det min across body bag ting fra Topshop i grå quiltet jersey. Superanvendelig og så passer den til det meste.

Sommerens ebay-fund: Må vel næsten være min grå paillet-jakke fra Topshop, det var ihvertfald den auktion jeg var gladest for at vinde

Sommerens Garderobe-hit: Tja, vinderen må sgu være et par gamle Pieces shiny leggings som jeg klippede over til cykelshorts, fantastisk påfund, ikke alene sparede jeg penge, men jeg kunne bruge alle mine korte sommerkjoler uden at være nervøs for at vise mere hud end højst nødvendigt, plus jeg fik dejligt brune ben :-)

Sommerens soundtrack : Mew - Introducing Palace Players (har kørt og kører stadig i heavy rotation herhjemme)

Sommerens film: The Hangover (troede det var bare endnu en amerikansk huha-vi-har-det-sjovt-a-la-american-pie-film, men nej! Seriøst, det er den sjoveste film siden Dum & Dummere, så gør dig selv en tjeneste at se den. Jeg griner stadig.)

Sommerens dvd-hit: Red Road (skotsk socialrealistisk thriller med et twist. Drøngod)

Sommerens bog : Jonas T.Bengtsson - SubMarino (glæder mig vildt til at se Thomas Vinterbergs filmatisering)

Hvad har det bedste ved din sommer været?

2 kommentarer:

Pernille sagde ...

Har også selv læst SubMarino i vinters, fantastisk bog - dog meget deprimerende. Ved du hvornår den kommer som film ?

Brigitte sagde ...

Jeg måtte fælde en tåre til sidst, som du siger, så er den ret deprimerende og sørgmodig.

Hvad jeg har hørt så er de faktisk igang med optagelserne, og den skulle komme engang til omkring februar 2010.

Jacob Cedergren skal spille Nick og Peter Plaugborg(?) lillebroren. Sørme om Vinterbergs kæreste Helene ikke også har fået en bærende rolle. Nepotisme længe leve :-)