lørdag den 3. oktober 2009

Balmain SS10

FÅÅÅRK - Jeg er er topbegejstret!
Jeg ved godt disse billeder har cirkuleret heftigt på div. modeblogs rundt om, men jeg har sjældent været så vild med en kollektion før, også selvom Christophe Decarnin for Balmain vælger det sikre og kører videre på stilen fra de foregående sæsoner, med bl.a markerede skuldre, uniformer og rå rock n' roll, men denne gang er det også peppet op med armygrøn og mili-looket!


Og for mig gør det hele forskellen, army-grøn er min all-time favoritfarve og man må sige den har væet på en detour i modebilledet de sidste par år, så jeg er virkelig glad for at den nu returnerer. Og så lige blandet med det metallic, så bliver det næsten ikke meget bedre!
Jeg tror sgu lige jeg fik en lille spontan-orgasme dér ;-)


Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Ingen kommentarer: