mandag den 12. oktober 2009

Blog-leg

Jeg er blevet tagget af Tellah-pigen i en blogleg, so here goes;

Hvor er din mobiltelefon? Right next to me og computeren

Mit hår? Er pt. halvfedtet. Og ikke ægte blond.

Min mor? Er hjemme hos min far

Min far? Er hjemme hos min mor

Favorit mad? Kød, sovs og kage. Arj jeg elsker mad, al slags mad. Men en gennemgående favorit er rugbrød med makrel i tomat. Og tunsandwich. Og Chips og dip. Jeg elsker.

Favorit drik? Vand, kaffe, hvidvin, rødvin, øl, cola light, sprut - bring it on!

Min drøm i nat? Jeg sov ret dårligt i nat, så husker den desværre ikke, Men de plejer at være ret underholdende :-)

Hvilket værelse befinder du dig i? I stuen, ved spisebordet

Hobby? Være sammen med venner, læse, blogge, høre musik, se film, yoga, ikke så meget anderledes fra alle andre

Frygt? Sygdom og død. Desuden er jeg alders-fascist og rædselsslagen for at fylde 30.

Hvor var jeg i går? Til familie-fødselsdag i Vibååår

Noget jeg ikke er? Sød, prætentiøs, autoritetstro

Muffins? En fantastisk opfindelse, nams!

Ønskeliste? En revolution, større medmenneskelighed i dette land, en jordomrejse

Hvor jeg er vokset op? I Sønderjylland, mojn!

Hvad jeg har på? Kjole fra Public Beware, H&M cardi, strømpebukser og nogle tykke tykke sokker, strikket af min kærestes bedstemor :-)

Mine kæledyr? Jeg får snart en guldfisk! Bowlen står allerede parat. Den skal hedde Karl Marx.

Venner? Ville jeg ikke undvære. Jeg elsker jer, I ved hvem I er!

Noget jeg ikke vil have på? Man skal aldrig sige aldrig....

Favorit butikker? Zara, Topshop og Magadulle

Favorit farve? Sort, sølv, lyserød og armygrøn

Sidste gang jeg grinte? Jeg griner meget, min søn kan altid få mig til at grine

Min bedste ven? Passer børn, og har den sejeste humor i verden.

Steder jeg vender tilbage til igen og igen? Statsbibliotekets kantine. Sådan føles det pt.

Nogen der regelmæssigt sender mig emails? EBay

Favorit spisested? Øhm...jeg ynder at veksle, men humus fra Café Smagløs er en sublim spise...Den bedste mad får man oøvrigt når man er ude at rejse..

Jeg tagger Nana fra Nanasrum!

Ingen kommentarer: