onsdag den 4. november 2009

Møgvejr ude...

...Betyder man kan hygge sig indenfor :-) Og jeg har endnu ikke været ude for en dør idag - har bare hygget og tusset rundet derhjemme med min søn, og vi har bl.a bagt en kage med det herlige navn "Died and went to heaven" Om lidt skal jeg lave glasur og så vil jeg se gyserfilmen "Unrest" på dvd mens jeg guffer kage og tyller kaffe.

Det var ellers planen jeg skulle have været ude at shoppelure idag, men det må vente.
Igår fik jeg dog lige hapset det nok så kendte bloggers item fra H&M



4 kommentarer:

Signe sagde ...

Hahah, der må simpelthen komme en opfølgning på den kage der Brigitte. Med det navn har den jo lidt at leve op til.. :-)

Brigitte sagde ...

Haha :-D Jamen den er bestemt god, men den er jo lidt fedtfattig og det tager jo noget af smagen, desværre. Kunne godt finde på at lave den en gang med margarine istedet for oli, det tror jeg vil afhjælpe problemet!

Brigitte sagde ...

Ja, der skulle så stå OLIE

Signe sagde ...

Perfekt. Den må afprøves en dag så. MED margarine.. ;)