tirsdag den 17. november 2009

Nymåne...

Så er der kun få dage til det går løs, med endnu en omgang Twilight-mania i hele verden.
Når "New Moon" d.20 nov. får premiere slutter ventetiden for millioner af teens og andre læselystne Twi-hards der har slugt historien om Bella og Edward pr. bogform.

Jeg misunder de heldige der har kapret sig en billet til forpremieren torsdag, selv må jeg som de fleste andre vente helt til fredag med at falde i svime over Robert Pattinsons smukke forførende øjne.

Er ventetiden dødens pølse så er youtube jo en ven i nøden, her kan man fornøje sig med adskillige trailere, eller også kan man jo blot gense "Twilight" på dvd.
På bloggen med det sigende navn
Robsessed, er der også snesevis af videoer og lækre billeder med Rob, Kristen og resten af castet fra deres promotion-tur rundt i verden.
Se også nedenstående video fra forpremieren i London for fire dage siden.

Er du til lækre vampyrer eller bare Robert Pattinson, eller synes du det hele er noget opkørt hypet pjat?

2 kommentarer:

Joanna sagde ...

Jeg er ikke specielt meget til Robert Pattison, men jeg er helt sikkert til Edward Cullen.

Brigitte sagde ...

Haha...jeg har det lige omvendt :-)