onsdag den 11. november 2009

To zip or not?


Efter tip fra Lotte i sidste uge var jeg da nødsaget til at eje lynlås-armbåndet som er til salg herTrendsales.

Det er rigtig fint og cool, men noget nær umulig at få på ved egen hjælp (og det er altså ikke fordi jeg er specielt fummelfingret eller, nå ok så, men altså!) - lukke-mekanismen er nemlig ret så lille og ret så svær at åbne, så nu må jeg pænt vente med at tage det i brug før kæresten kommer hjem....og til en pris på 150 kr. ville jeg mene sådan noget bør fungere.
Andre der har samme opfattelse eller er det bare mig der er en fummelfingret slapsvans?

3 kommentarer:

Pernille sagde ...

Jeg er direkte vild med guldarmbåndet. Hvor er det dog superlækkert!

Helene sagde ...

Ih hvor er jeg fristet! Det er jo bare... WAUW! :D

- www.blogalahelene.blogspot.com

Brigitte sagde ...

De ER nemlig superfede, men virkelig træls at man ikke kan tage dem på selv :-(