tirsdag den 29. december 2009

...Også en glædelig bagjul og alt det der

Jeg er omsider hjemvendt til det århusianske efter at have været på opfedningskur hos hhv. forældre og svigerforældre julen over. Godt man var så smart at tabe sig 3 kilo inden jul, så var der plads til julemaden, for jeg gider sgu ikke at spare på noget dér - når det for en gangs skyld er helt legitimt at æde igennem (og det er det åbenbart kun til jul og når man er gravid) så skal det eddermamme også udnyttes.
Fornuftigt nok var der en Acne wham-kjole blandt julegaverne og jeg skal lige love for man kan putte sig i sådan en, personligt lignede jeg et telt a la Luna, så den skal jeg i Magadulle og have byttet til en mindre størrelse, eller evt. til noget helt andet - Gad vide om de har startet udsalg?

Støy Munkholm har startet udsalg med bl.a 40 % på lidt Acne, så der skal jeg et smut forbi, og jeg skal også i Monki og hapse en kjole til Ditte.

God udsalgsjagt derude!

Ingen kommentarer: