tirsdag den 8. december 2009

To face unafraid...

Bloggen forsømmes pt. I am sorry.
Sådan er det når det virkelige liv pludselig fyldes med ting der skal gøres, og jeg jo er den dovne type der altid udsætter det der skal gøres til sidste øjeblik. Jeg skal ikke trætte jer med de kedelige detaljer, men som så mange andre så er min december også spækket med eksamensforberedelse, suk. Heller ikke videre smart at jeg så har valgt at arbejde 35 timer i samme uge som jeg har deadlines og vejledningssamtaler, røv og nøgler, men julegaverne betaler jo ikke sig selv..
Jeg har nu ikke fået købt en eneste julegave endnu, og jeg aner ærligt talt heller ikke hvornår det skal gøres, men jeg håber da julestemningen vil indfinde sig på et tidspunkt (jeg spiser ihvertfald pebernødder og brændte mandler i rigelige mængder til at retfærdiggøre det!)

Min yndlings-julesang er klassikeren Winter Wonderland, og jeg har her fundet den på youtube i en version med poetiske A Fine Frenzy

2 kommentarer:

Charlotte sagde ...

Jeg tænkte nok at det var derfor at du var lidt fraværende... Jeg har så ikke lavet en skid de sidste to dage (bortset fra måske en times læsning) og nu står jeg vist nok med et sygt barn igen... hvilket jeg jo ikke lige havde kalkuleret med...Så jeg får eddername også lynende travlt - og resultatet bliver også derefter men fuck det, nu skal lortet bare skrives færdigt!

God vind til dig - vi ses engang i starten af det nye år :-D

Brigitte sagde ...

Åh ja du kæmper også, suk, glæder mig til det er overstået. Jeg får et lille pusterum efter d.5 jan. Vi må snart på bio/kaffe/ryge/shoppe-date!