søndag den 13. december 2009

Weekend


Faldt lige over dette meget sigende billede hos geniale Fuck you very much - Jeg skulle også have været til klimademo igår, men min søn blev desværre syg og havde feber, så vi måtte blive hjemme. Det var såmænd også meget hyggeligt at gå og hygge om det lille pus, spise æbleskiver, se Ramasjang og Far til fire film. Jeg fik da også købt en enkelt julegave igår (1 down - A million to go) og i det mindste åbnet for word-dokumentet og forfattet et par linier på en opgave.
Endte med at falde i søvn på sofaen til Barnaby,så festligt er mit liv pt. haha.

2 kommentarer:

Lea sagde ...

Hov, der var jeg jo! :D

En skam at du ikke kunne komme, det var en fantastisk demo med gode talere og god stemning om en milliard mennesker!
Og hvor fucking langt ude at politiet anholdt så mange præventivt, selvom de efterfølgende kun har sigtet 3.. Sikke en joke, Brian Mikkelsen :P

Brigitte sagde ...

Ja det er jo så langt ude at selv udlandet skriver om hvor grotesk det er...

Ville så gerne have været med, eller til nogen af dem der kommer senere på ugen, æv. Håber du disker op med en masse gode indlæg så jeg kan leve mit liv lidt gennem dig haha