tirsdag den 12. januar 2010

Blonde-halløj

Ditte viste disse skønheder igår, så jeg måtte naturligvis et smut forbi Monki idag og sørme om de ikke allerede var på hylderne, så de kom begge med hjem.
Det føles som om jeg har jagtet blondekjoler i en evighed, og når der så dukker et par rigtig fine af slagsen op, må man jo slå til.
Jeg fik også hapset lidt i H&M, billeder følger imorgen - for nu er jeg på vej ud af døren, skal ud at spise og i biografen for at se "Coco f
ør Chanel" med min veninde Mai.

3 kommentarer:

Camilla sagde ...

iih hvor er de perfekte! Hvis bare jeg boede i nærheden af en Monki, så havde jeg også snuppet en i hver farve! Surt at bo i vestjylland :/

Brigitte sagde ...

De er bare rigtig fine, jeg er superglad for at jeg fik fingrene i dem.
Jeg er selv opvokset i sønderjylland, så kender alt til det med at man ikke kan få de fede sager. Thank god for netshopping, det fandtes ikke dengang, haha, så gammel er jeg.

Camilla sagde ...

ja Monki måtte også gerne få lavet en webshop! Jeg ville så gerne have fat i den kjole! :)