fredag den 22. januar 2010

Spotted part II


Jeg befinder mig pt. i et slags limbo mellem to afsluttende eksamener, den ene blev afleveret i onsdags, og den næste, og sidste varer hele næste uge.
Men så er jeg også færdig med den slags, for fra 1. februar og et halvt år frem står den på speciale-skrivning, hvilket er en helt vildt underlig og meget voksen fornemmelse, gisp!

Så derfor evner jeg åbenbart ikke så meget mere for tiden end at gå ud at handle, og denne gang var jeg i Fakta, hvor jeg spottede wuhu! Spicy wedges, og det er jo lige det VI ALLE gerne vil have til foråret og sommeren!
Disse her er en slags krydrede kartofler, og jeg ved ikke med jer, men det tiltaler mig nu noget mere end spotted dick?

2 kommentarer:

Malsen sagde ...

Ja, jeg tror også jeg ville foretrække spicey wedges frem for spotted dick haha :D

Brigitte sagde ...

Det leder jo tilbage til det evige spørgsmål; pik eller sko?