torsdag den 11. februar 2010

Spasser


Jeg har i et svagt øjeblik, købt ny telefon (Nokia 5800) med touch screen og en masse andet unødvendigt lir, bl.a en lille pegepind, som da slet ikke får mig til at føle mig dybt åndssvag.
OG jeg er sgu ikke blevet særlig gode venner med den endnu, bare det at skrive en sms tager en krig, og vi snakker altså Nokia her = nemmeste mobil på markedet.
Lige nu er jeg ved at lægge musik over på den, og det tager eddersparkeme også hundrede år, jeg begynder at fortryde at jeg ikke bare købte et nyt hukommelseskort til den gamle mobil i stedet (tabte det i en brandert, suk) Please tell me at man HURTIGT vænner sig til hele det der rør-ved-skærmen-pjat?

2 kommentarer:

Brigitte sagde ...

Åh tak Tina! Det håber jeg så, har endda haft lyst til at kaste den hårdt mod væggen, æv..

rijaH sagde ...

Altså jeg fik også en lille pind med til min nye telefon men den bruger jeg ikke og synes også man vænner sig til det ret hurtigt, så dont worry ;D