søndag den 7. marts 2010

Er vi klar eller hva'?

Jeg er!

Oscar-uddelingen er blevet en tradition for mig, det startede tilbage i 8 klasse, hvilket må have været i 1994 (gys! jeg er gammel) eller var det 1995?(så gammel at jeg åbenbart også lider af demens), Nå, anyway, jeg er forsynet med cola, chokoladekiks, frugt og kaffe og glæder mig til en nat i stjernernes, filmens og de smukke kjolers verden.
Jeg kan dog kun begræde at den søde, men inkompetente Hans Pilgaard atter skal hoste den danske udsendelse, det var altså meget bedre da en mand som Søren Høy, der rent faktisk ved hvad han snakker om, var vært (og også helt tilbage til Bogart-tiden med Ole Michelsen som vært)


Jeg har altid set Oscar-showet alene, men med en sms-hotline til en veninde, som jeg stort set kun snakker med den ene aften om året, men vi har jo så også en helt nat til at catche op i :)
Sidste år må jeg med skam berette, at jeg faldt i søvn og gik glip af flere af de vigtige priser, så i år har jeg været på forkant og lige nuppet mig en ordentlig morfar.
God Oscar-nat til alle derude! (og så håber jeg virkelig virkelig ikke Avatar løber med alt for mange priser...)

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

your blog is nice and i invite you to visit me abozaid46.blogspot.com

Garcia sagde ...

Hair styles ideasamazing photos with very good quality I am very happy to read all your posts, hopefully I can have a website like you thanks