mandag den 18. juni 2007

Øhhhh....Hej!

Ja, jeg havde ellers forsvoret jeg skulle blive "blogger".
Er den lykkelige indehaver af intet mindre end 3 hjemmesider, så man skulle jo tro det ville være mere end rigeligt til at dække mine behov (fnis), men nu sidder jeg altså her og skriver det allerførste indlæg på min helt egen blog.
Jeg har altid betragtet det at blogge som et lidt underligt fænomen, lidt i stil med at lade sin dagbog ligge ulåst. Og jeg har ikke skrevet dagbog siden jeg var 13.

Nå, hvem siger der skal være et formål med at blogge. Nu har jeg kastet mig ud i det, og vil højst sandsynligt bruge det som en slags ventil, til at få mine tanker og idéer ud. Så må tiden vise om der er nogen der gider læse med :-)

1 kommentar:

Mona sagde ...

Og så vil jeg smide den første kommentar :D

Jeg vil ihvertfald blive læser herinde.....så bare husk at skriv :p