mandag den 18. juni 2007

Serier på dvd


Det er da en fantastisk opfindelse!
Det der med TVserie-afhængighed startede vel egentlig allerede dengang man så børnetime som barn, og siden er det gået slaw i slaw. Der er vel nærmest ikke den serie jeg ikke har fulgt med i, dog med 2 MEGET store undtagelser; Glamour og Horton-sagaen. Der sætter jeg altså foden i bordet eller stolen (eller hvor jeg nu sætter den)
Det er alligevel for corny. Og jeg er ellers ikke kræsen, jeg nævner i flæng; Dollars(overvejer at navngive en kommende datter Alexis), Dallas, My so-called life, Taxa, Rejseholdet, Nana, Forbrydelsen, Ørnen, A-Team, Colt Seavers, Melrose Place, SATC, CSI, Prison Break, LOST, Topmodel, Klovn, 24, 7th heaven, Home and Away, Vore værste år, Desperate Housewives, Skadestuen, Venner, McLeods døtre, Saint-Tropez, Alias og mange mange flere, samt selvfølgelig serien over dem alle; Beverly Hills 90210.
Det var en sorgens dag da Aaron Spelling stillede træskoene.
Ja, jeg er serie-junkie og skammer mig ikke det mindste. Og derfor synes jeg det er noget så genialt, at rigtig mange serier for tiden spyttes ud i dvd-bokse som sæd fra en skidekalv.
Eneste minus ved det hele er, at hver gang man bliver færdig med en boks, så sidder man tilbage med en trist følelse af at have taget afsked med en gammel ven, så derfor gælder det om så hurtigt som muligt at have en ny serie parat, som man kan kaste sin kærlighed på.
Jeg har netop sagt pænt farvel til Carrie, Samantha, Charlotte, Miranda og alle de andre fra Sex and the City og glæder mig nu til at lære persongalleriet i præsidentserien West Wing at kende.
Jeg har faktisk læst et sted at West Wing er "den intelligentes tv-serie", så har jeg da en undskyldning! :-)

Ingen kommentarer: