fredag den 19. oktober 2007

Om min efterårsferie + manglende rygrad

Jeg har haft en dejlig efterårsferie, med besøg af min 16-årige lillebror.
Vi har egentlig ikke lavet det store, udover at se en bunke film og bare generelt hygget os.
Et enkelt besøg på Steno museet blev det da også til, lidt kulturel er man vel *host host*

I baghovedet har der dog hele tiden luret en påmindelse om at jeg skal holde oplæg i "Feltstudier" på mandag, og påbegynde en opgave i samme fag. Det er bare så typisk for mig at skubbe tingene til sidste øjeblik.
Jeg havde troet at det ville være noget man blev bedre til med alderen, men akke nej, i en alder af 27 år er jeg desværre ikke blevet et hak bedre end jeg var som teenager i gymnasiet (guuuud er det så længe siden!!)
Tænk hvis man var så fornuftig, at påbegynde sine opgaver så snart man vidste hvornår deadline var? Jeg har altid brugt frasen "jeg arbejder bedst under pres" som undskyldning, men sandheden er nok nærmere at jeg aldrig har prøvet at starte i god tid.
Nå, om ikke andet så ved jeg da hvad jeg skal bruge weekenden på ;-(

Ingen kommentarer: