onsdag den 14. maj 2008

ARGH stress!

Hvorfor hvorfor HVORFOR, skal pædagogerne til at strejke mens jeg sidder og bakser med hele 3 eksamensopgaver OG forberedelse til mundtlig eksamen??
Normalt er jeg altså ikke typen der piver over småting og som kvinde er jeg jo velsignet med visse kundskaber udi multitaskings-kunsten, men at passe en livlig halvandet-årig samtidig med al den opgaveskrivning, er sgu mere end jeg kan overkomme, og det bliver ikke min søn det kommer til at gå ud over!

Så kan den opmærksomme læser jo smide en flabet kommentar ud mellem sidebenene, og spørge hvorfor fanden jeg så spilder min tid med at blogge og dvæle over Erik & Annis ulyksalige eskapader. Jeg må blive svar skyldig, men samtidig sige: Så ring dog med det jobtilbud Henrik Qvortrup! Så slipper du også for at rende rundt til panikdag på DJH og ligne ham som ingen gider lege med. (jeg er listet på både krak og dgs.dk !!!)

Ingen kommentarer: