onsdag den 13. januar 2010

The Cape

Wups - disse fine billeder minder mig om at jeg da har en et-par-sæsoner-gammel sort Topshop kappe et sted i skabet, den skal da bestemt ud og luftes når temperaturen når et mere anstændigt niveau end nu, brrr.

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Ellers har jeg set denne cool kappe fra Bunny Hug - som Guapizimo har vist på hendes fine blog, med en pris der er sat ned fra £160 til £64, overvejer jeg det kraftigt, på den anden side, så har jeg vel ikke brug for to sorte kapper?? Ak, decisions decisions...



Pics: stilinberlin.blogspot.com

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Lækre billeder - er vild med coaten på nederste billed! Tak for en fin blog i øvrigt.


//thelostdays.wordpress.com

Guapizimo sagde ...

Altså jeg har jo en sort kappe, men synes godt jeg kan bruge en mere, så det kan du sikkert også :D