onsdag den 13. januar 2010

Stella McCartney thigh high perforated boots

Usj, Blake Lively worker da de over-over-knee støvler!

Photobucket

Jeg troede sgu først det var leggings haha.
Stella herself bærer dem også rigtig flot, mens Rihanna bare er irriterende at se (og høre) på som hun plejer.
Jeg ved godt man under ingen omstændigheder må sige sådan noget, og naturligvis går jeg ikke ind for vold mod kvinder, men jeg kan måske godt forstå at nogen kunne få lyst til at daske hende en på siden af hovedet, bare sådan en lille bitte ørefigen....pikke-irriterende pigebarn

Støvlerne kan købes på net-a-porter for den nette sum af $1,116.50 - og det er endda på udsalg ;)

Source: fabsugar.com

5 kommentarer:

AstridP sagde ...

Var det ikke også det, Chris Brown gjorde ?:D

Brigitte sagde ...

Præcis ;D

Sidsel/modeogmyter sagde ...

Jeg har en lidt anden mening end dig - som du kan se på mit nyeste indlæg!:-) Men det er jo heldigvis det sjove ved mode, man behøver ikke altid have samme smag eller have samme mening!:-)

CHARLOTTE sagde ...

Sidsel, du har fuldt ud ret i, at mode er til konstant debat - især modeblogs jo er et stort udtryk for personlig smag. Forhåbentlig! ellers er meningen med modeblogs i hvert fald røget for mit vedkommende... Er generelt så træt af at se en ensrettethed i blogworld, så er bare rigtig glad for at høre, at vi her har to stilfulde kvinder med to forskellige smage.
...og det var egentlig bare slet ikke det jeg ville sige. hihi :-) Jeg synes faktisk også Blake worker de boots, i modsætning til Rihanna, som jeg dog godt synes kan være ret cool fra tid til anden. Men også kun fra tid til anden - hvilket igen vender tilbage til, at det er dejligt vi alle har forskellig smag (OK, jeg stopper nu.)

Anonym sagde ...

Okay, jeg har du grint i ca 5 minutter. Hold kæft hvor er du S J O V!! K<n slet ikke skrive det jeg gerne vil, da jeg griner for meget til, at kunne koncentrerer mig... okay, pust ud, tæl til 10, træk vejret.. slap aaaaaaaf nick.. Okay - jeg er helt enig i, at Blake Lively ser fantastisk ud i det støvle,leggins, bodypaint tinge-noget- outfit hun har gang i! Stella selv er også ganske pæn og Rianna er bare al for meget. Jeg kan godt forstå, at nogen kan lide hendes stil, da hun langt fra er kedelig, men jeg bryder mig ikke om det. Synes hun overdriver for meget og det ser ikke personligt eller troværdigt ud længere. Der var engang, hvor hun stod med benene mellem sit gamle udseende og hendes nye, at jeg kunne lide hende.. No more.. Og så irriterer hun mig også lidt.. Så øhm.. måske en lille ørefign (eller hvordan du stavede det hehe)

Btw, kan rigtig godt lide din blog
Nick