onsdag den 3. februar 2010

Jagten på de perfekte sommersandaler


Ingen tvivl om at denne sommer vil blive domineret af wedges og kilehæle, men der vil helt sikkert også være dage hvor jeg vil få lyst til en lidt mere loose og casual stil, og derfor har jeg lige bestilt disse supercool snøre-sandaler fra Topshop!
Det varer dog nok længe, inden jeg får lov at hoppe i dem med bare fødder, men jeg glæder mig til at modtage dem. De koster £40, er i læder og kan købes lige her

Jeg brugte koden TSFIRST15 og scorede £5 i rabat - we like :-)

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Halløjsa, de er fede. Ved du hvordan topshop er i størrelserne? Jeg svinger nemlig mellem en 38-39..

Brigitte sagde ...

Hej!

Jeg er normalt 40 i fodtøj og jeg har altid bare taget size 7 hos Topshop og det har passet fint. Når jeg modtager disse skal jeg nok give en anmeldelse, og se hvorvidt de er til den store eller lille side :)

Anonym sagde ...

Det lyder godt...så håber jeg de kommer tilbage på lager, for de er væk nu :)

Brigitte sagde ...

Oh shit, allerede!
Hvor er jeg glad for jeg fik hapset dem igår!!